Alla inlägg den 16 februari 2009

Av hazzel - 16 februari 2009 13:03

Ska försöka att inte gnälla på ett tag nu. (observera -försöka-)

Har precis klivit ur en lååång & skön dusch

följt av en helkropps smörjning av Biotherm nutrition :)

Mumms för huden :)

David har plockat fram kyckling ur frysen, så jag antar att det är det jag ska laga till middag <3 godingen där.



Måste planera & agera för att få köket fint igen oxå.

Efter julen ser det så tomt å trist ut.

Tänkte att jag i allafall skulle köpa lite nya gardiner & lite nya blommor att ha i fönstret.

Köpte även en jättefin bricka & en massa ljuslyktor till mamma på indiska,

å nåt liknande funderar jag på att köpa hit till oss oxå.

Skulle passa så bra på köksbordet:)

Synd bara att det inte fins nån indiska butik här :(


Nä, nån skriv rytm finns inte i fingrarna än känner jag,

så det är lika bra att lägga ner för ett tag.

Återkommer ev senare med spännande upplysningar om dagen :P


<3  Frid & Kärlek  <3



Av hazzel - 16 februari 2009 09:23


 Barnmorskan ringde nyss & bad att få ändra tiden till i mororn... 

 Visst fick hon väll det  

  Men nu är jag vaken i onödan

Å kan inte somna om 

 Fick även ett sms av David nyss  

Men kan inte svara på den för pengarna är slut...igen 

   Gnäll gnäll gnäll 

<3

Ovido - Quiz & Flashcards