Alla inlägg den 18 februari 2009

Av hazzel - 18 februari 2009 18:52

Sova sova sova säng säng säng...

Fy va jag har sovit idag. Nån timme här å nån timme där...

Jag är så himmla trött :( David har stoppat om mig med filten i allafall två gånger, då han hittat mig halvt medvetslös nånstans här hemma. <3 goding där!! Vet inte om vi ska gå på innebandyn idag? Det är ett riktigt skitlag som ska spela...kan juh iofs vara kul att se när h*n gör bort sig :P Moahaha!! Nu ska jag i allafall hasa mig bort mot duschen å försöka  tvättabort sovgubbarna ur ögonen...dom har visst varit där hela dagen. *gäsp*


Ingen är så fin som min #6 <3

Av hazzel - 18 februari 2009 11:29

Det är sååå fint ute. Kallt som satan, men solen är framme å gör allt så gnistrande vackert :) Hoppas att David har lust att ta en lång promenad med mig idag!?!? Törs juh inte riktigt gå utan att han  (eller nån annan) är med mig jusst nu :P Å så är det så mycke trevligare att gå om man har sällskap juh ;)


Har fått en brun/turkos  "träningsdress" till bebis som är såå fin... Å en massa andra kläder oxå så klart...men jusst den tyckte jag extra mycke om. Ja jusst ja...svärmor va här igår :P


Snart kommer sambon hem...iofs bara för att byta kläder å sen vardra bort till gymet, men en liten kram hinner jag nog få åt mig i förbi farten (?)

Hej så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards