Alla inlägg den 9 februari 2009

Av hazzel - 9 februari 2009 18:45

Tack för besöket! "Välkammad utter" :P


Entjej jag brukade umgås med förr i tiden var förbi på ett mindre fika maraton idag. Inte ens i likhet med d maraton som brukar bli när jag & Agnetha sitter vid samma bord...men endå... Kan inte säga att det var så trevligt heller. Inte otrevligt...men som sagt inte så trevligt. Det är skönt att bli påminnd om att ens liv inte nödvändigtvis kommer att förbli på ett å samma sätt rästen av den tid vi har här på jorden..att vi faktiskt är kapabla att ändras... Jag är inte den samma idag som när jag lärde känna denna tjej. *tack för möjligheten till förändring*


Har inte så mycke att tillägga jusst nu. Är lite seg i huvet efter allt surr, å om nån timme ska vi bort på innebandy, så jag ska ta å slappa ett litet tag innan dess.


Puts & Krom!

Av hazzel - 9 februari 2009 11:35

Såhär länge har jag inte sovit på "100 år" :P

Var pigg å vaken då Davig stack i morse vid 7 - 7.30 nån gång, men sen... :/

Har ett skolarbete som ska vara inlämnat senast onsdag...är jag klar med det tro..nää... *suck* Är säkert därför jag råkade ut för akut narkolepsi. :P


Vet inte vad jag ska hitta på idag heller? David ska spela match ikväll (tror det är vid 21?) å då ska jag dit å kika, men utöver det har jag ingen aning. Tips? Jag är juh så förbannat trött hela tiden så jag ids inte ta mig för att göra några större investeringar i ett socielt liv heller för den delen.


Nu är det bäst att ta ett varv här hemma å röja upp lite innan min käre sambo kommer hem...å inser vilken lat jävel han bor med...för här har inte många knop blivit gjorde sednjag klev upp.


Hej så länge!


(Ja, jag ska bättra mig när det gäller att lägga upp kort :) *lovar*)

Ovido - Quiz & Flashcards