Alla inlägg under februari 2009

Av hazzel - 14 februari 2009 03:23

Va faan gör man vaken nu?

Skulle juh sova, men kan bara inte.

Ingen ide´att gå in på arför heller...

Bärjar kännas tjatigt.

Å opm det känns tjatigt för mig

kan jag juh bara föreställa mig hur satans t¨råkigt det lär vara att läsa om samma skit var enda jävla dag!?!?


Pappa ringde i allafall förut idag :) det var en glad överraskning.

Brukar vara sällan vi pratat i telefonen, men på senare tid har det blivit oftare å oftare :) det e skoj :)


Nu ska jag gå å se om min sambo ligger å sover på siffan eller vart han nu tog vägen...det blev så tyst där ute :P


Natti natti på er alla...ses i morron :)


  <3Frid & Kärlek <3

Av hazzel - 13 februari 2009 13:28

Jepp, David ska ta å valla runt mig på byn, å sen ner till stan för att köpa ett Monopol & gå å fika :) Låter inte som en allt för tokig plan :)

Känner mig skakig i knepig i kroppen idag igen, men jag var ner till barnmorskan igår å kollade mina värden (igen)...å dom va bättre än i förrgår så det var ingen fara. :) *skönt* Men det känns som om hjärtat slår HÅRT inte fort bara hårt lixom. *skummt*


Nä, nu hörde mitt vänstra öra att David klev ur duchen, så då är det snart dags för oss att gå... hej hopp så länge :)

Av hazzel - 12 februari 2009 22:36

Har inte så mycket att skriva om idag...

Kännslorna stormar hit & dit,

jag vet inte vilket som är verkligt å inte.

Grinar ibland,

blir arg ibland...

känner mig bara less ibland.

Har bråkat på David flera gånger idag.

*stackars han*

<3

Men han förstår min frustration säger han :)

<3

Äh, lika bra att gå å lägga sig å hoppas att morrondagen bjuder på nåt bättre än det här.


Det blir i allafall ingen bebis idag...

Av hazzel - 12 februari 2009 16:10

Nä, ingen bebis ännu...

Av hazzel - 11 februari 2009 13:39

Trots en överhängande dyster stämmning, har jag idag lyckats producera två riktigt bra (enligt mig själv) texter och skickat dem till min lärare. Gjorde som jag sa...tog block & penna å satte mig vid ett annat bord, utan nån form av distraction. *fungerade*


Har även tagit itu med en hel radda av nödvändiga telefonsamtal och hunnit tagi en fika med sambon...som nu sover på soffan :P Tror att jag ska gå å göra honom sällskap. Jag har som tidigare skrivits, inte sovit så mycke i natt, så hans närhet å en stunds vila på soffan kanske gör susen?


hej så länge...

Av hazzel - 11 februari 2009 07:49

Natten:

Vill inte försöka sova mer nu. Drömmer bara massa jobbiga drömmar... att mina bröder inte mår bra :( Drömmer att dom försöker nå mig, att dom behöver min hjälp, men att jag är för långt borta för att kunna hjälpa dom :( Fy faan... så har det hållit på hela natten. Olika cenarios, samma innebörd.

Skrev ett sms till mamma & frågade om pojkerna hade det bra... har inte fått nåt svar ännu.


Dagen:

Har två skolarbeten som ska lämnas in idag. En uppsatts å en sammanfattning av en otroligt meningslös text :( Känns inte alls som om jag är på humör för detta nu :( Men inget blir väl bättre för att mina studier går åt helvete. *klok in i det sista*


Nu ska jag äte en banan å sätta mig med papper å penne å försöka skriva lite. Vid datorn blir juh ingen vettigt gjort.

Av hazzel - 10 februari 2009 22:53

Gattis till mig på 3 års dagen :)

Ja, idag var det tre år sedan jag kom till Västervik

(med allt vad det innebar)


<3  Frid & Kärlek <3



Av hazzel - 10 februari 2009 14:00

Dagens mvc status:

Bebis hjärtljud låg på 160. Låter juh så mysigt när det lilla hjärtat slår :)

Magen är 36cm. & JA, huvudet är FORTFARANDE fixerat. Stackars liten kommer att se ut som en vägkona i huvet juh :( Varit fixerat i över 3 veckor nu... Jag däremot hade jävligt dåliga värden & högt blodtryck (?)

Jag som i vanliga fall har så LÅGT blodtryck att jag riskerar att svimma om jag reser mig upp för fort. Ska komma in igen om bara ett par dagar å kolla igen. Fick rådet att vara aktsam för huvudverk å ringa till förlossningen om jag var minsta orolig. *ok, lovar*


Nu ska vi käka paj å sen gå ner på stan, igen, då David ska klippa sig :) skoj skoj :)


hej hopp så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards