Alla inlägg den 2 april 2009

Av hazzel - 2 april 2009 16:55

Var ner till BVC förut idag.

Nu väger Melvin 5140 :) Stora killen våran :)

Hon kollade iaf på de vita prickar han har i munnen, men hon kunde inte säga vad det var. Ska träffa barnläkaren den 15e, så då får vi veta.

Nu är jag hemma å det är heeelt tyst här :)

David är & boxas & Melvin sover.

Vilket underbart "ljud" tystnaden kan vara ibland.

I allafall om man själv har valt den.

 Är men ensam & det är tyst kan det vara raka motsattsen...huvva.

Men just idag, just NU är den fantastisk.

Så jag ska sluta här, å gå å sitta nånstans & lyssna på ingenting.


Av hazzel - 2 april 2009 07:36

Gårdagens ihärdiga kämpande mot det onda har visat sig vara effektivt :) Jag har inte i närheten av så ont som jag hade igår :) Nu är jag mest bara öm, vilket jag heeelt tveklöst kan leva med. Pyret ligger nu i sängen med David (en av dom e vaken å en sover...gissa vem som kommer få över den andre på sin "sida" sömnen...? hihi...) Go Melvin - go Melvin...!


Får som sagt fika sällskap idag :) ska bli skönt att få höra nån annans röst ett tag. Min egen är vacker, men ack så tjatig :P Å i morron ska vi till Davids Mormor å Morfar å käka lunch. = Visa upp Melvin.


Hihi..nu hör jag den lille där innifrån, men inte den store (?) hmm... got 2 go!!

Ovido - Quiz & Flashcards