Alla inlägg den 23 april 2009

Av hazzel - 23 april 2009 18:11

Försöker förstå mig på försäkringskassans sida... *suck* går juh mindre bra kan man säga :) Hade tänkt att vi skulle göra om plandringen av föräldra dagarna. Istället för att jag (som får pyttelite pengar) ska ta alla dagar i veckan fram till augusti som det är planerat för nu, tycker jag att vi istället tar 2 dagar för mig å 5 för David/vecka. då får vi ut nästan 2000kr mer i månaden än om han stämplar & jag tar alla dagar. Klurigt det där...

Av hazzel - 23 april 2009 08:45

Snart är det dags att åka hem :) Ska bli så otroligt skönt att få byta miljö ett tag. Känns som om jag gått in i nån grå bubbla här nere & jag tar mig inte ur den på egen hand. Alla dagar ser likadana ut & det "promenerar" på mina nerver. Jag lurade mig själv på en dag oxå upptäckte vi igår. Hade helt klart för mig att vi skulle åka upp den 1a maj, men jag trodde att det var på torsdagen :( gissa om jag blev besviken när David förklarade att det var på fredan :( (en dag till i detta småländska helvete innan vi åker) Nä, jag ber om ursäkt till er smålänningar...riktigt så illa är det inte på den rent geografiska platsen, det är snarare jag som har ett helvete innombords just nu. *sorry för detta hårda uttalande* ;)


Idag ska vi i allafall få besök av Fia å lilla Sixten :) Ska bli spännande att se han. Har juh inte setts sedan jag fick Melvin, alltså är Sixten över 8 månader nu. *snabb huvudräkning* :P Fia jobbar även på gymet här i närheten, så kanske hon kan ge min´g några tips på hur jag ska bli av med denna gigantiska övervikt pyrat lämnade efter sig på min kropp. Ja, ok då, det kanske inte var pyrets fel...men kilona måste bort på nåt vis å dessa förbannade promenader räcker inte långt. Fick dock inte börja träna innan efterkontrollen :( Men det ska juh bli av på måndag i allafall. *peppar peppar*


Nä, om man skulle kolla sina tradera auktioner då :)

Funderar även på att lägga ut lite bebiskläder som är för små eller ens inte han bli använda :P Fick lite vääääl mycke i storlek 50/56 (har äver kläder i stl 45 :( huvva, så små ska dom bara inte vara :(

Ovido - Quiz & Flashcards