Alla inlägg den 18 april 2009

Av hazzel - 18 april 2009 13:19

Idag ska det drickas öl...ja, inte jag såklart, David.

Jag måste erkänna att det inte alls känns bra, men vad ska man göra?

Han dricker inte så offta...å det är säkert inte han som är problemet heller. Jag har helt enkelt allergi mot alkohol...eller när mina nära dricker alkohol. Han drack öl igår oxå, varpå jag genast tyckte han betedde sig konstigt. Misstänkte hon för en det ena en det andra...tyckte han smög med smsandet i telefonen & såg allmänt annorlunda ut. Jobbigt det där när tankarna bär iväg helt okontrolerat & det enda jag kan göra är att försöka vara förnuftig i det hela.


Vi ska juh som sagt till två av hans vänner nu kl 15 å kolla på innebandy finalen. (och dricka öl) Vet inte hur det ska gå med Melvin å så, eftersom jag inte känner mig bekväm med att amma hemma hos dom, å nån flaska har vi inte som reserv heller. David verkar inte ta till sig av vad jag säger när jag påpekar detta problem, så jag får väl helt enkelt gå hem med han när han börjar bli hungrig. (tar kanske en halvtimme)


Blää..ont-i-magen-situationer...

Ovido - Quiz & Flashcards