Alla inlägg den 16 april 2009

Av hazzel - 16 april 2009 18:17

Det kan lätt bli uppfattat som om Melvin alltid sover om man kollar i veckans utbud i kameran..haha... här kommer några smakprov!

Av hazzel - 16 april 2009 17:38

Idag har jag & Melvin varit "hemma ensamma"

David har varit på kurs i heta arbeten hela dagen, & jag måste erkänna att det har varit skönt. Jag & Melvin har hafft en toppen dag tillsammans. I morse låg vi å latade oss i sängen...pratade lite skit å bara myste fram till 9.30 Efter frukosten och den obligatoriska stunden i gymet gick vi ut på en ordentlig promenad i det fina vädret. Vi var ute strax över tre timmar & jävlar i mig va jobbigt det va, men skönt!! Kommer att ha ordentlig träningverk i vaderna å baksidan låren känner jag redan nu :P


Insikt: Jag MÅSTE lägga mer tid på MIG.

Kanske jag ska ta en promenad om dagen utav David?

Imorron är mitt "ego mål" att gå ner å sola :)



Ovido - Quiz & Flashcards