Alla inlägg den 25 april 2009

Av hazzel - 25 april 2009 06:14

Idag ska vi på innebandy slutspelet. Pyttling har fått ett par  blå hörselkåpor som får hoppningsvis gör att han har lust att vara där :P Jag provade dom på han i förrgår...å det var juh ingen hit kan man säga. Men men...David kommer i allafall att vara där sgs hela dagen, så vill vi träffa han är det nog bäst att dom funkar ;)


Melvin ligger i sängen å pratar med sin näst största laban. Haha...har han verkligen an livlig diskution med den. <3 så söt! Jag hade juh tänkt att han skulle somna om lite snabbt så jag oxå fick sova lite till, men icke! Hungrig är jag oxå :( *gnäll gnäll*


Funderade i går hur jag ska göra för att få tillbaka bloggen som den var innan Melvin. Vad skrev jag om då? Var det inte väntan på honom det handlade mycke om? Jag har nämnligen fått lite gliringar från höger & vänster att jag BARA skriver (&pratar) om Melvin nu för tiden. Men igentligen...är det så konstigt?


Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!!


Frid & Kärlek!


<3

Ovido - Quiz & Flashcards