Alla inlägg den 15 april 2009

Av hazzel - 15 april 2009 17:09

Mammas lilla plutt unge :)

Nu väger han 5530g

Va ner på läkarbesök med han förut

 å han fick full pott :P

Inga fel på han inte.

Dom där prickarna som jag undrat över

va inte svamp/torsk som nån trodde...

Det var helt enkelt den mjuka delen i gomen som var vit (?)

Det växer förmodligen bort med åren.


Nu ligger de båda "pojkerna" på sängen å vilar,

så jag tror bestämt att jag ska göra dom sällskap.

Av hazzel - 15 april 2009 06:43

Han sov heeela natten genom :)

Helt otroligt. Jag gick ut å gick med han vid 20 tiden igår å då somnade han efter sa en halvtimme...å så som han till 05.45 Jag hade tänkt tagit en morron promenad men av nån anledning blev jag akut lat. Fick för mig att det skulle vara otroooligt bökigt att få ner vagnen utan hjälp...å sen satt jag & funderade på om jag skulle äte frukost INNAN eller EFTER promenaden...(snacka om att lura sig själv) så nu är jag allt för morrontrött för att gå ut. Pyttling stoppade jag i säng igen...får se om han hade lust att sova igen eler inte...själv sitter jag här & äter frukost :P

Av hazzel - 15 april 2009 00:15

Eller nästan...natt - låda i allafall.

Är inte direkt på nå bättre humör för tillfället,

å inte kan jag sova heller.

Därför sitter jag nu här & gnäller till en vän på MSN

medans jag förklarar det hela "här"

& Äter en matlåda jag rotade fram ur frysen.

Inte särsklit gott, men vafaan gör man?

*tröstäter*


I morron ska jag i allafall äntligen ta mig i kragen

(eller snarare "ta av mig kragen")

& gå ner å sola på solpoolen ¤

Det ska bli skönt att ägna, om än bara 20 minuter, tid åt mig själv.


Nä, om man skulle ta å lägga sig igen kanske?

Här blir det juh inga barn gjorda.

Hahaha...så jävla dåligt! :P


Go´natt!

Ovido - Quiz & Flashcards