Alla inlägg den 4 april 2009

Av hazzel - 4 april 2009 23:09

Det är juh såå kul att våldsgästa folk :) Extra kul är det att dyka upp till dom som sagt att dom absolut inte tycker om det. Nä, riktigt så elaka var vi inte...Jag hade badat Melvin & gjort honom redo för kvällen/natten. (me pyjamas å allt) då David kom in i köket å fråga om vi inte kunde gå en kvällspromenad. -Det är juh såå skönt ute... Ja, sagt & gjort, på me overallen å ner i vagnen blev det. Men vilken tyr att han kom med den iden :) Det var värkligen såå skönt i luften såhär på kvällskvisten :) Det blev inte sån lång sveng...kanske 5-6km..? Helt lagon för att åyttling ska somna ordentligt & för att vi ska bli sådär lagon sov trötta. Nu ska vi bara lägga oss å ladda batterierna, för vid halv tio - tio ska i morron bitti ska vi gå tillbaka på samma ställe igen...då vankas det gåbingo runt lysingsbadet :) Härligt söndagsnöje :) Sen ska vi grilla lite korv med Agnes å co :) Ska bli nice :) Nä...dags att sluta nu då, om jag ska orka gå i mororn :) Hej å go´natt!

Av hazzel - 4 april 2009 18:38

Inte för att jag vet vad det gör för skilnad med dessa veckodagar just nu, men Lördag är det i allafall. Kanske är det för att lättare kunna minnas NÄr man ska träffa sina vänner (?) Det kan juh vara bökigt att komma ihåg - Vi ses om 11 dagar klockan tre. Men om vi ses nästa bla bla bla...klockan tre minns man juh... ja ja...då svarade jag på min egen fundering & behöver inte gnälla mer om att jag finner dagarnas namn onödiga just nu.


Vi har i allafall 15 grader varmt ute & solen har skinit som aldrig förr hela dagen :) Nu till mig öppna fråga: Hur mycke kläder ska jag stoppa in pyttling i igentlitgen? Känns som om det börjar bli för varmt med overallen?


----> Melvin kallar, återkommer igen senare...

Ovido - Quiz & Flashcards