Alla inlägg den 24 april 2009

Av hazzel - 24 april 2009 06:27

Bebis somnade om igen efter "frukosten" å David visar inte ett tecken på lust att kliva upp, så här sitter jag i min ensammaste ensamhet :P Det var hur som hällst riktigt kul att träffa Fia & Sixten igår :) Han har juh blivit sååå stor. Lilla plutten blir 9 månader om en vecka :) Galvet igentligen...tänk, det är inte länge tills dom smygsnusar & har oljiga fingrar... Fick en villervalla pyjamas/heldräkt oxå :) Sååå fin :) *tackar tackar* Har juh sagt att tag att jag vill ha villervalla kläder, men David tycker inte att man riktigt kan se vad man beställer eftersom bilderna är tecknade på deras hemsida... finns bara ett fåtal riktiga bilder :(


Undra om man ska ta å sola lite idag kanske...bristningarna bleknar lite då har jag märkt :) *lycka* ser annars ut som en karta över nåt tunnelbanesystem eller så på magen.


Nä, nu saknar jag min lilla plutt...så jag ska gå å lägga mig å mysa lite med han. Hej så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards