Alla inlägg den 8 april 2009

Av hazzel - 8 april 2009 21:27

Som utlovat kommer här ett par rader innan även detta dygn är över. Dagarna går juh så otroligt fort nu för tiden så jag vet inte vad...

Idag har varit en riktigt bra dag. Efter mycke om & men gav jag med mig & lät David plocka isär barnvagnen i molekyler, för att sedan stuva in den i bilen. Det gick! :) Så vi for nån mil bort å tog en promenad i grannbyn istället för på samma jävla gator som vanligt. *mycket trevligt*


Nu är kärleken min på innebandy & Melvin sover...jag själv är oxå otroligt trött så jag ska nog gå å göra honom sällskap inne i sovrummet.


Ha det gott allihopa!


Frid & Kärlek!

Av hazzel - 8 april 2009 16:07

Nu har vi varit nere & skrivit på faderskapspapper...jisses vilken omständig kvinna som var där... (just vår tur :p) Men det känns i allafall bra att Melvin nu "har en pappa" :) Jag passade på att kila in & boka tid för efterkontrollen med...


Nä, nu ska vi göra mat...skriver mer sedan :)

Av hazzel - 8 april 2009 16:07

Ovido - Quiz & Flashcards