Alla inlägg den 20 april 2009

Av hazzel - 20 april 2009 21:56

Huvva, har varit vaken sedan kl 5 i morse å det börjar verkligen kännas i ögonen. Melvin ligger i sin säng & sover så så snart David kommer hem ska jag ta ett bad å sen  gå å lägga mig jag oxå. Lillfisen har inte varit vaken många minuter idag...hade jag vetat det innan kunde jag juh passat på att sova jag oxå, men varje gång han somnade tänkte jag att denna gång kommer han inte sova länge :P vilken blåsning jag åkta på där.

 I morron är det återbesöksdags på MVC. Ska på nå vis bli roligt att få träffa Maud igen. "min" barnmorska :) Sen var det nå mer jag skulle göra på stan, men jag minns fan inte vad? Well dags att förbereda mig inför natten...David kommer väl hem snart hoppas jag!?!?


Go´natt!

Av hazzel - 20 april 2009 08:19

Huvva, han är sååå förkyld :(

Snorar å hostar hela tiden. Kl 5 i morse gav jag upp å tog han till mig säng. Där har han legat på mage (på mig) å sovit till 7.30 Men jag har inte sovit, så nu när han blev hungrig var det lika bra att kliva upp. Så vad ska man göra av denna dag då tro? Nån ide´? Vet inte ännu hur vädret kommer att bli...brukar bli så lurad av att det ser så fint ut på morronen men när man väl kommer ut är det kallt som satan :(


Jag & David hade ordentligt svårt igår. En gammal grej "dök upp" & ett tag  kändes det som om jag bara ville ge upp. Men efter en välbehövd paus (David drog å tränade) så kunde jag tänka lite klarare & när han kom hem pratade vi igen...förhoppningsvis sista gången. (om detta ämne)


Trots att lilleman är så så sjuk har han nu (eller igår var det faktiskt) hållt upp huvet sådär på riktigt för första gången. Nu ligger han här på golvet med huvet i vädret..haha...söting. På 8v dagen å allt <3


Nä, om man skulle passa på att käka lite frukost nu när pyttling trots allt verkar nöjd på golvet!?!? :)


Frid & Kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards