Alla inlägg den 17 april 2009

Av hazzel - 17 april 2009 22:23

Men hallå? Vart tog mjölken vägen? Jag är halvt förstörd & håller på att jobba upp en mindra panik attack... Har juh hört talas om folk som "tror" att mjölken försvinner. Det ska juh vara omöjligt!?!? Eller? Igår skulle jag pumpa efter att han ätit för att ha ett reserv lager tills vi ska bort till nån eller åka bil länge...men det fans inget att pumpa ut...nada! Idag har jag ammat "som vanligt" (om man nu kan säga så utan att veta om det ÄR som vanligt) Han har sovit större delen av dagen, å nu på kvällen när han ammat skulle jag pumpa igen...samma sak NADA! Får han verkligen i sig nåt då? Nu när han blivit så stor bödre han juh inte bli orkeslös & trött så som han blev på sjukhuset, nu borde han juh skrika som han inte blev mätt? Eller?



Av hazzel - 17 april 2009 16:30

Har varit ute å cyklat & varit ner å solat idag...ENSAM.

Ja, helt ensam alltså. Lämnade gubben å pojken hemma å stack.

Men vänta, det kommer mer. (ord a´la TV-shop) När jag kom hem möttes jag av en obekant doft...skurmedel!! Älskling måste ha dragit världens städ race när jag var borta, för här är skinande rena golv & luften är helt ok att andas :P


(Nej jag är inte dum, jag veeet att sånt här händer inte utan nån form av baktanke...vi får väl bara vänta å se vad anledningen må ha varit...)  ;)

Av hazzel - 17 april 2009 09:38

Sitter här & väntar på att David ska vakna. Idag ska vi handla likadana träningsoveraller. Moahaha...det kommer bli sååå roligt! Vi ska till ett par vänner å kolla på finalen i innebandy i morron kväll, å då ska vi ha dom på oss.  Hahaha! Skulle vara skoj om det fanns i Melvins storlekk oxå!?!? Nä, frukost dags då...(vem vet han kanske vaknar om det står mat på bordet?) :P

Ovido - Quiz & Flashcards