Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av hazzel - 1 augusti 2009 23:48

Sitter nu hemkommen från en riktigt trevlig tillställning :) Davids morbror fyllde 50 & hade laddat upp med en regäl bjudning. 70 pers var vi visst. Melvin skötte som (som vanligt) galant & David lika så :P Men vid 21 snåret kände JAG hur ögonlocken började bli tunga så vi begav oss hemöver. Nu sover Melvin men David åkte tillbaka till festen igen. Bara för att jag nu äntligen fick chansen att sova (har varit trött hela tiden i flera dagar nu) så kan jag juh inte somna :(


Får se om nån vänlig sate kan skicka mig lite bilder från dagen/kvällen...då jag såklart glömde att ta med kameran. Vore juh kul om JAG själv fastnat på kort nånstans, då min nya klänning ar super het :) Å jag skulle juh såklart villa visa den...


Nä, natten va det juh... G´natt!


Ovido - Quiz & Flashcards