Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av hazzel - 9 augusti 2009 23:44

Dagen slutade som den började...helt fantastiskt bra.  :)

Nu ska jag sanera gaddarna & krypa till sängs jag mä...

Melvin sover sdedan länge nu...stora killen har bara sovit två gånger idag <3 huvva, han är sannerligen ingen bebis längre. Han har även kommit på att han ska ligga på sidan BARA på sidan när han sover nu :P sötisen där <3


G´natt!

Av hazzel - 9 augusti 2009 14:11

Fan så skönt det är att leva idag :)

Inget särkilt har hänt, men på samma gång har massor hänt...låter det förvirrande? Ja, det kanske det är...

David lät mig ta en sov morron i morse, å fan va det gav resultat, jag ammade bara Melvin sen somnade jag om & sov till 10!!!! Fick sån nytndning på livet :) (det har såklartinte bara med sovmorronen att göra...jag & David har hittat varandra på en gemensam plattforn käns det som...) Så nu har jag plockat å städat å fejat hela dagen :) Sorterat bort alla Melvins kläder om han inte kan ha..å fuck va mycke det var...Måste sätta oss nån dag å kolla igenom vad vi ska spara å var vi ska sälja/ge bort osv... Huvva, lillgrabben bär 68/74 nu, lite beroende på märket.


Nu är David å handlar kyckling, ska bli det till middag idag :) Sen funderar jag på att köra dubbelpass på gymet...? Först ett easylina å sen bodypump...? Har dock inte bestämmt mig ännu...bokade bara det första i fall det blir tungt idag...


Nä, om man skulle göra ett sista ryck för idag då...


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards