Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av hazzel - 24 augusti 2009 22:35

Träningen idag gick super bra. Känner dock att jag är lite väl "feg" som inte kör dubbelpass på måndag & söndag...idag hade jag så mycke energi kvar efter Bodypumpen så jag hade lätt orkat ett pass till.. Ska hur som hällst öka vikterna inför nästa pass. :) blir det lite tuffare i allafall.


Har varit å veckohandlat idag...blev så sugen på potatis, fläsk å löksås, men jag vet juh inte HUR man gör löksås :( NÅN ??? well jag har köpt det i allafall. haha...får se hur det går :P


I morron blir det easyline igen då...huvva, jag ser verkligen fram emot höstens schema..börjar tröttna på att gå mellan två pass nu :P Spinningen drar igång i mitten utav september i allafall, hörde jag en fågel viska :P så dte blir juh nytt...


Nä, om man skulle gå å små äta lite då :P (hmm...undra varför jag aldrig går ner i vikt?!?) :P


G´natt!

Ovido - Quiz & Flashcards