Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av hazzel - 5 augusti 2009 10:29

Nä fy...blev så deppig när jag läste en blogg idag, som handlade om pappans icke närvarande...känns igen kan man säga... Jag förstår inte varför ALLT annat än familjen är så viktigt!?!? Borde inte La familja vara nr1? ALLTID NR 1 ?? På det viset var livet bättre när man hade ett...öhm icke legalt levene (!) Där höll man i allafall ihop & "slogs" tillsammans mot resterande världen...men nu känns det verkligen som om man är i detta krig ensam...dess utom krigar man juh mot sina alierade vilket genast gör situationen besvärligare är nånsin.


Idag ska i allafall JAG ta mig egen-tid & umgås med en vän :) Åker snart hemmifrån & tanken är att jag blir borta hela dagen :) David ska ringa när han vaknat till & är hungrig :P Då åker vi hem igen :)


Ha det gott alla ni...

Å "M"...jag hoppas verkligen att det löser sig för dig/er!

Ovido - Quiz & Flashcards