Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av hazzel - 19 augusti 2009 23:04

Har nu läst på den länken som Linda skickade (tackar tackar) blev dock inte ett dugg klokare. Kan iofs bero på att jag inte är en utbildad barnkirurg (?) Känndes oroväckande att läsa att pojken kan bli steril om det är ett problem som skett under fosterstadiet :( Well..igentligen ingen ide´att stressa upp sig över detta nu, eftersom jag inte kommer att få nåt svar på ett tag endå...är dock (som ni alla vet) en obotlig funderare, så dte blir väl inte det lättaste...


Eftersom jag även är i mitt sees av gnäll & skäll jusst nu vill jag bara meddela er alla att det är DÅLIGT vilken svag respons jag fick på mitt senaste gnäll inlägg...att jag ville ha lite feedback då å då.. Tack "A" för dina rader. Du är min bästa vän nu! :P Haha...


Träffade btw INTE min bästa vän på gymet idag. No no! Hon som sovit här då jag var i Sundsvall tränar tydligen på samma ställe som mig, vilket idag resulterade i en komfrontation. Vill inte riktigt gå in på vad som sas, men jag startade hårt & ökade på slutet...nä, men skämt å sido...jag var såklart förbannad som faan, men det ligger juh trots allt inte på hennes ansvar att hålla sig borta från sängen jag delar med D.


Melvin var jätte dålig nu på kvällen :( När jag kom hem efter träningen sov han, å han som ända till klockan var över 21 :( (brukar vakna vid 19)När han vaknade hade han nästan 39 i feber å kräktes å hostade hela tiden... :( Huvva va hemskt det är... Efter lite alvedon å ammning så piggnade han på sig lite å nu sover han gott. Hoppas att det gått över tills i morron.


David har tagit ledigt ett par timmar för att kolla Zlatans första match å min tanke var att hålla honom sällskap, men jag tror faan att jag går å lägger mig :P


G´natt på er!

Av hazzel - 19 augusti 2009 14:36

Av er 50+ st som läser denna blogg varje dag...lämna en kommentar ibland vettja! Så jävla tråkigt att få feedback så sällan :(


Ja ja...nu gnäller jag på er oxå...jag vet - kaffe var det ja... :P

BVC

Av hazzel - 19 augusti 2009 14:27

Idag har vi varit på 6 månaders kollen å fått vaccin :( huvva...jag tycker inte om de där jävla sprutorna. Alalal va ont det låter som  :( Men han är tapper min lilla riddare. Ett par skrik bara sedan gick vi till spegeln å "tittutáde" å då gick det hela över :P Allt såg bra ut enl läkaren, förutom hans kulor? Dom hittade han inte, så vi ska upp till barn å göra ultraljud där...själv förstpr jag inte varför det blev sånt ståhej över detta? Är det inte så att dom kan "dra upp" dom mot magen lixo`? Eller är det bara djur som gör så? Well well...en remiss kommer på posten å det är väll bara att åka bort till barn då...


Själv håller jag på å bli galen tror jag? Jag vänder å vrider på Allt..verkligen ALLT å jag bli bara mer å mer förvirrad juh mer jag försöker förstå? Sluta grubbla så förbannat då - tänker du...men OM JAG KUNDE HADE JAG GJORT DET :( Vet som sagt inte vad jag ska ta mig till :( Är det HAN som inte bryr dig...? Eller är det JAG som "bryr mig förmycke" ? Äh, fuck it...nu ska jag gå å dricka kaffe!!

Ovido - Quiz & Flashcards