Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av hazzel - 20 augusti 2009 23:37

Varför ska det behöva gå så långt innan jag kan bestämma mig? Jag vill inte ha det som det är nu. Alla fina ord som gårdagen hade att komma med var bara just det - fina ord. Ord utan mening, ord som han inte ens minns idag (?) Jag vill inte mer. Hade jag inte haft Melvin hade jag låtit mina svarta tankar nå längre fram än dom i nuläget tillåts göra. Jag mår inte bra. jag mår dåligt, jag säger det, jag visar det...jag blir ensam med det... har så svårt att andas... Vet snart inte hur man gör...vet ingenting längre. Jag mår inte bra!

Av hazzel - 20 augusti 2009 09:58

Jag begriper inte varför jag har så satans svårt att själv fatta att jag behöver kaffe :P Två dagar i rad har jag insett min brist på kaffe när jag pratar med  Robin (?) Har det inträffat något starkt kaffe relaterat i vårt "förflutna" som gör att jag tänker på kaffe när jag hör hans röst? Well...bra är det i allafall...för efter en kopp (dvs en halv liter) så känns allt så mycke bättre :)


Melvin har fortfarande feber...inte alls så hög som igår, men dock feber :( 


Jag ska köra skiten ur mig själv idag hade jag tänkt :P Ska, tillsammans med en av instruktörerna ( som råkar vara min vän) köra ett "pass" i gymmet innan jag kör Bodypump idag :) Jeeeey!! Får se hur mycke den här skralltiga gamla gravidfeta kroppen pallar nudå :P


På återseende...

Ovido - Quiz & Flashcards