Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av hazzel - 4 augusti 2009 22:37

Nä, inte blev det nå Norrköping inte :( Vi försov oss ordentligt. Jag var helt övertygad om att lillen skulle vakns långt innan det var dags. men ICKE!! När jag vaknade var det dags för oss att åka, så jag väckte David, som åt frukost klädde på sig & rusade ut genom dörren på samma gång :P  Det blev dock en relativt bra dag för mig å Melvin endå. Vi gick ner på stan å handlade lite nödvändigheter på apoteket. & efter en promenad stannade vi till på ett fik & jag drack kaffe å såå god macka :)


Kom iväg på träningen här på kvällskvisten oxå :) Skönt de. Funderar på om jag ska väga ta med mig Melvin upp till gymet..? Då kanjag träna på mornarna oxå...? Tål att tänkas på. Tycker nämnligen att det går för segt att bara kunna ta de träningspass som passar för David. (alltså när han är hemma & inte sover, så han kan ha Melvin...) så om jag kan träna på morronen oxå, blir det i allafall 2 gånger till i veckan :) *superbra*


I morrn far jag å Melvin till Byn i allafall. Vi ska spendera dagen med Fia & Sixten :) Åååh, Sixten som blev 1år i söndags..å jag har INTE köpt nån present till han :( fyy så dåligt. Nu skäms jag så mycke tat jag måste gå å lägga mig.


G´natt!

Ovido - Quiz & Flashcards