Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av hazzel - 27 augusti 2009 23:28

Jag bl ir galen över att sitta här nere i pytteland utan att ha nåt att göra :( Vill juh ut i skogen. Plocka svamp, andas ren luft och bara vara allmänt nära naturen. MEN har jag nån att vara i skogen med då...Nej! :( Helt deppig!


Hade ett lyckat möte på banken idag i allafall :) Så nu går en del pengar till vanligt sparande & en del går till aktiesparande varge månad :( (till lilleman alltså...)


Träningen gick oxå  bra idag...får lite halv panik nu bara så ALLA nya pass släpps till veckan. Finns juh säkert tre pass om dagen som jag skulle vilja gå :( Men det blir väl till att sortera ur så gott det går !?


David blev arg på mig idag...HAN blev arg på MIG :) Haha...vilken skräll :P Tyckte han var så underbar som stod här å var arg så jag va tvungen att krama på han <3


Hade jag inte varit så trött hade jag kanske skrivit lite till MEN nu är jag juh trött.... G´natt!

Av hazzel - 27 augusti 2009 13:00

Snart bär det iväg till banken.

Jag har verkligen ingen koll på det där med aktier & fonder...får se om detta möte underlättar mina val när det gäller sparandet för Melvin(?)

Jag ska i allafall dela upp det 50/50 mellan vanligt sparkonto & foner har jag tänkt...vi får la se.


Hej så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards