Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av hazzel - 23 augusti 2009 21:35

Har haft en BRA dag idag :)

Ja jag vet, det var inte något man hade våga satsa pengar på :P Men så är nu fallet :) Jag var upp å tränade förut å det gick så bra!! Kände att jag hade både ork & energi över när jag var klar å det har inte hänt på länge. Övervägde att gå å sola efteråt, men jag hade juh sagt att jag skulle komma vid 17 tiden, så det får bli en annan gång. Det stack lite i ögonen när jag såg dom som skulle ha Bodupump gå mor salen :( Jag ville juh oxå. Men två pass på rad är ingen bra ide´det fick jag juh erfara när jag körde med instruktör innan passet i veckan..fy faan så slut jag var efter det. Inte ens så där skönt slut - utan bara slut.


Well...från det ena till det 7e...Melvin drack välling nu till kvällen, för andra gången i rad. Gick lite bättre än igår, men han är väldigt om sig å kring sig just nu :P Ligger inte stilla en sekund mer än nödvändigt. Å vad som är nödvändigt, det vet bara han :P


Funderar fortfarande över det här med ammningen..tack för alla synpungter/åsikter btw :) Jag vet dock inte hur jag ska göra än...å eftersom jag inte vet, så fortsätter jag nog att amma2/3 ggr dag tills jag känt efter hur jag vill göra :) *lysande ide´*


Jag är så sugen på att stoppa i mig nåt...nä, det där var inte ärligt..jag vill stoppa i mig MASSOR...mat skulle sitta fint. Men jag är inte hungrig, utan det är väl nån form av "sällskap" att äta. *suck* Lika bra att försöka sova istället... :)


G´natt!

Ovido - Quiz & Flashcards