Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av hazzel - 17 augusti 2009 22:55

Idag har vi, dvs jag & David tagit ett stort steg mot en bättre framtid. I allafall är viljan att skapa en bättre framtid där... Pga hans rätt till ett privatliv vill jag inte gå in på detaljer...inte nu i allafall. Men fungerar detta så kanske en nystart med större förståelse är på intågande!?!?


En väldigt speciell vän satte mig lite på pottan idag oxå... En hel massa tankar kickades igång efter ett samtal i morse...huvva va jag saknar dig nu. Trodde du skulle ringa innan 22, men vi hörs säkert i morron!?


Ja, det var väll de d...inte så mycke mer att skriva om idag heller...har tappat känslan för att blogga för tillfället känner jag...well, det kommer väl tillbaka när jag behöver skriva av mig mer igen(?)


G´natt!!


Ovido - Quiz & Flashcards