Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av hazzel - 22 augusti 2009 23:34

I morron blir det träning igen :)

Kändes riktigt "tomt" idag när jag inte hade nåt inbokat på gymet. Har dock inte bestämt mig för vad jag ska köra i morron...vilket pass alltså. Står mellan Easyline & Bodypump... skulle juh behöva lite konditionsträning oxå mellan varven, å det får man juh i Easyline... well...den som lever får veta.


Fick ett...nä TVÅ par träningsbyxoe av David idag. Ett par spinningbyxor & ett par som jag tror får bli Bodypump byxorna. (ja, jag kommer att prestera bättre nu när jag har bättre kläder :P )


Ja, vad mer... Jo!! Melvin åt välling (enbart) nu till kvällen...huvva, jag har lite aeparationsångest när det gäller ammningen om jag ska vara ärlig. Mitt mål var juh att kunna amma i 6 månader...det har jag gjort nu. (Idag blev Melvin 6 månader btw <3 )


*ÅSIKTER * NÅGON??*

Ovido - Quiz & Flashcards