Alla inlägg den 10 mars 2009

Av hazzel - 10 mars 2009 22:39

Huvva va jag är trött nu...dags att natta mig känner jag.

Men om mina aningar stämmer så kommer lilleman att villa ha mig vaken, eller i allafall medvetande nog att öppna matfabriken, lagon efter att jag somnat, så det känns lite meningslöst att somna nu. What to do?


Kan juh alltid gå å lägga mig å läsa boken som jag fick av Agnetha idag :)

 I VÄRSTA FALL Heter den, å det är en "överlevnadshandbok för föräldrar" ;)

Den går igenom bla:

 Hur man uthärdar en lång bilresa,

Hur man får loss en fot som fastnat i en gyttjepöl

& sist men INTE minst

Hur man läxar upp en låtsaskompis.

Är det inte fantastiskt?

Jag vet inte hur jag kunde ge mig in i denna föräldraroll utan att först skaffa mig denna bok :P


Nu är det hur som hällst avstängningsdags för datorn...natti natt!!

Av hazzel - 10 mars 2009 14:05

Iiih, jag har fått en vagn idag :)

En fin å svart vagn en Emmaljunga.

Så nu är vi nästan lika coola som "mammorna på stan"

som har olika vagnar som passar till olika handväskor...

eller om det är skor dom ska passa till.

Jag vet inte :P

Vi har i allafall en Emmaljunga å en Brio nu. hihi...

Måste bara få min käre sambo att fixa luft i däcken på den.

Sen ska vi promenare jävlar annamma :)


Här kommer en bild på vagnen...

å på hon jag fick den av...

 å så på mig å Melvin så klart :)

Av hazzel - 10 mars 2009 07:52

Jepp, idag valde den lille herren att slå upp sina klarblå kvart i 6. <3 Jusst nu hör jag hur han testar sin käre fars tålamod inne i vårat sovrum. hihi..jag gick in å la han där efter mat & blöjbyte. Men som det låter på Melvin är han INTE nöjd med livet jusst nu. Dags för pappa att göra en förändring tro?


Idag kommer det som tidigare berättats fin fint besök till Perugatan :)

(Undra om det är därför David stannade hemma från kursen idag?)

Ska bli skoj att återse min gamle vän :P


Men se där...nu kom mina fina "pojkar" in hit :) Lessnade på gnället tro? tiihii!!

Ovido - Quiz & Flashcards