Alla inlägg den 14 mars 2009

Av hazzel - 14 mars 2009 19:02

Sitter nu å väntar på att maten ska bli klar :)

David är i köket å hackar å grejar :)

Ska visst bli bjuden på lasagne idag. Jag slapp göra mat :)

 Vi har varit ute på en FYRA timmar lång promenad idag å efter det har jag levt lyx liv :) Tog en dusch å passade på att smörja in denna otroligt torra kropp, för första gången på evigheter :) Å nu sitter jag här å känner den goda matlukten sprida sig här hemma :) Som sagt...jag har det lyxigt nu!

Av hazzel - 14 mars 2009 11:52

Jag har helt tappat matlusten.

Känner mig bara törstig hela tiden.

Så när det ska planeras middag blir det lite bökigt :(

Det är jättesvårt att handla & göra mat när jag själv inte är sugen.

Ska skicka David på affären nu, så får han handla hem det han vill ha, så fixar jag det :)


Nico & Maria var förrästen hit å hällsade på igår :)

...en stund innan träningen :) precis så som jag vill ha det...

(ni som följer  min blogg vet vad jag menar) :P

Melvin fick i allafall jättefina pressenter :)

En napp & "snöre" till den, med döskallar på. *såklart* :)

En body, ett par byxor, strumpor & en mössa - från Landmyr :) *Gullunge* & *Älskling* så fina :)


Nu ska jag gå å smörja in mina händer för 7ooe gången idag, fasen så torr jag blivit :( (kärringvarning?) Hej hopp!


Fridens liljor...

Ovido - Quiz & Flashcards