Alla inlägg den 17 mars 2009

Av hazzel - 17 mars 2009 22:38

Första försöket att natta Melvin, för att sedan lägga honom i vagnen (som står brevid vår säng) lyckades utmärkt :) Han har varit vaken å legat på golvet å "snackat skit" med mig en bra stund, å nu när David kom hem beslutade vi oss för att försöka natta Melvin så vi alla kunde lägga oss samtidigt :) haha...succe!


Nu ska jag bara bända loss min sambo från datastolen så han blir nattad oxå ;)


Natti natti!!

Av hazzel - 17 mars 2009 17:05

Så skönt att vara ute i solen en stund. För solsken i småland mina vänner...det är få förunnat. Tog en välbehövd promenix runt "den här" delen utav stan, dvs cirka en timme med barnvagn & småprat me David.


Lilleman han sover så skönt i vagnen. Det riktigt syns på han att det är annan kvalite på sömnen när vi varit ute :)


Vi fick ett paket på posten idag (!)

Melvin hade fått pressent av MIN faster med fam.

Så jäkla roligt :)

Skoj överhuvudtaget att min sida släkten visar sånt intresse för Melvin.

Att Davids "sida" gör det är juh inte så konstigt...dom är juh bara runt knuten. (nästan i allafall :P )

Har nu gjort slag i saken (apropå Davids släkt...) gälland hans mamma...

Imorron kommer hon hit  -hör å häpna-  EFTER träningen.

Alltid ska det ändras på nåt. *suck* men hon ska i allafall iväg å hämta Tomas (Davids pappa) vid 8 hugget nån gång, så David garanterar mig en tidsgräns på 1½ tim MAX!

<3 Älskar den mannen <3

Av hazzel - 17 mars 2009 09:37

Ja, då har jag kontaktat min lärare då...äntligen :/ Ska till skolan i morron kväll klockan 18 för att lyssna på föredrag & planera lite inför kommande examination (som för övrigt gäller medeltiden) Ska bli skönt att komma igång lite igen, men är såklart lite nervös över att lämna junior :( Men det är David som ska ha han, så det känns i allafall bra :) <3


Har haft en riktigt bra natt. Han vaknade 2 gånger...men efter jag ammat la jag tillbaka han i vagnen å där sov han :) Det va såklart lite pipigt å så, men det gick!!!! Ena gången gav jag han nappen, men en gång funkade utan :)  Fick lite bannor gällande nappen igår... Melvin hade nämnligen gått ner 50g från förra veckan. Hon menade på att det är nappen som gör honom trött på att suga, å när det väl är matdags orkar han inte få i sig den mängt han behöver... (?) Så nu är den "lugn å ro-säkerheten" borttagen. Min tanke är att bara ge den till han om han är trött eller nyss har ätit, så jag VET att han inte saboterar matlusten/suglusten. Många planer...får se hur det går!?!?


Nu ligger pyret i allafall i våran säng :P Efter morron ammningen är det juh sååå mysigt att ligga å kika på varandra å prata lite <3 Men nu ska jag passa på att äta lite frukost innan han vaknar.


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards