Alla inlägg den 16 mars 2009

Av hazzel - 16 mars 2009 21:59

Nu på kvällen har hela familjen legat på soffan å kollat på innebandy :)

(åh, familjen...) <3

Melvin hade sån skönt avslappnad stil så vi var tvungna att föreviga det hela... I över två timmar låg han å dregla på mig,*sötis*

BVC

Av hazzel - 16 mars 2009 16:30

Idag har det varit mycke att stå i...

Klockan 12.15 hade vi tid för fotografering till tidningen, men vi kom självklart lite för sent. :/

Eftersom jag kände mig lite vild & vågad idag slog vi på stort å käkade lunch på stan :) *crazy* Även det överlevde v i utav större bekymmer MEN SEN... när dte var dags för besöket på BVC brakade helvetet lös. Melvin tyckte inte alls att vi va nå rolig när han blev upp plockad ur vagnen å dess utom blev av med alla kläder :( Huvva, dumma oss... Han hade gått ner i v ikt från förra veckan, vilket inte var allt för överraskande. Hade dåligt med mat till han i en eller två dagar i mitten på veckan, så vi anade att det kunde ha påverkat vikten en del. Men jag vill inte ta till ersättning än så länge. Vi tog en extra tid för vägning nu på torsdag så vi tydligere kan se om det går åt rätt håll innan det går för långt.


Nog om detta...nu ska jag se hur det står till med maten. Tyverr är det inte varje dag den *vipps* bara står där på bordet å är redo att ätas...men å andra sidan...då skulle jag säkerligen inte uppskatta det lika mycke heller (?)


Trevligt med er nya läsare btw :)


<3 Frid & Kärlek <3

Ovido - Quiz & Flashcards