Alla inlägg den 18 mars 2009

Av hazzel - 18 mars 2009 22:27

Jag kan inte längre neka till det faktum att det ÄR problem med ammningen :( HUR MYCKE problem får vi veta i morron då vi ska till BVC för att väga Melvin en extra gång denna vecka, just för att jag har mina misstankar om att han inte blir mätt. Så nu har det varit projekt a´la ammning här hemma i ett dygn. Melvin äter var å varannan timme just nu å mellan det pumpar jag då å då...som han får nästa gång han har ammat. phu...det är ingen lätt match det här. Men det känns bra att ha lite koll på, om inte hur mycke, så i allafall att han får i sig nåt.


*************************




Så kul att mina kära kusiner har hittat hit :)

Men jag kan juh inte svara på era kommentarer för jag har inte era MAIL ADRESSER :( Har heller inte facebook heller. Blir för mycke att hålla reda på, i mitt redan nu, allt för röriga liv :P Nä, men skämt å sido...det vore roligt om jag kunde lämna svar på något vis !?!? (har sett kort på Anna å magen idag i allafall :) Tur att det är ordning på mamma eran :)





Av hazzel - 18 mars 2009 08:51

Åter igen en bra natt, & inget att klaga på :) (när det gäller Melvin i allafall) :P Jag & David rök ihop igår/natt :( Inget allvarligt & några minuter senare var det löst... ett missförstånd, men endå lika svårt att sova efteråt :( Det är så sällan vi blir osamms, så när det väl händer tar det hårt...i allafall på mig.


Ja, idag är det städning som står på 2 do listan. OM nu Melvin tycker lika som jag dvs :P


Uppdaterar mer senare...hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards