Alla inlägg den 19 mars 2009

Av hazzel - 19 mars 2009 15:19

Det tråkiga när man bor så lång ifrån släkt å vänner som jag gör, är igentligen inte MIN kontakt med dem. Ja menar, det finns juh telefon!!

Det märks dock tydligare NU va avståndet påverkar relationen till Melvin.

Mina föräldrar har juh inte en chans att "vara med" när han ler de första gångerna eller bara en sån sak som att komma hit å ta med han på en promenad så jag får sova lite...

Jag har i allafall beslutat mig för att göra nån form av fotodagbok...fast veckovis (!?) *förvirrande beskrivning*

Jag tar hur som hällst en massa bilder på Melvin (och mig å David ibland :) ) som jag sedan kan skicka -veckovis- till Mamma eller den som nu vill ha dom :) *smart!!*

Här kommer ett litet smakprov av vad v12 förgyllt bildarkivet med...

än så länge :)

Av hazzel - 19 mars 2009 10:35

Ja, är det nån som blir förvånad om jag sägar att vi försov oss idag? Lilleman vaknade 05.30 å nästa gång 09.30 hahaha, jag som var sååå säker på att vi skulle vara vakna i tid för att hinna ner till stan 10.30...men icke.

Sova över kan man btw inte säga här nere. Hos vem då? Svarar dom då. *suck* Här måste man alltså vara noga med att säga Försov sig & inget annat.


David är nu på affär´n å handlar hem go fika. Brukar fika det när vi är hemma tillsammans om mornarna :) *mysigt* Melvin ligger på sängen bakom mig & hickar. Huvva, stackars liten...det måste juh vara så frustrerande att ha hicka så ofta som han har!?!? Om inte annat så blir jag frustrerad åt han :P


Skolan då... Var juh där igår kväll & pratade lite upplägg med min lärare. har fått hem en lunta med instuderingsuppgifter ang medeltiden + En uppgift där jag ska hålla föredrag om TVÅ svenska författare...har valt Ferlin än så länge...vem mer vet jag inte. Tänkte först göra det lätt för mig & välja Fröding som min andra, men det fick jag visst inte :( Well well... det var det om April uppgifterna. Nä, jag har ett föredrag att hålla den 8e oxå...om valfritt ämne. *suck* Jag har juh så dålig fantasi, men nåt ska jag väll lyckan sno ihop :)


Nu kurrar magen så det är dags att förbereda för go fikat :)

Ovido - Quiz & Flashcards