Alla inlägg under mars 2009

Av hazzel - 26 mars 2009 20:52

Åh, vilken toppen dag vi hafft idag :) Inget speciellt som hänt igentligen, vi har bara hafft det bra lixom :) Tog en lååång promenad i periodvis vackert väder. Träffade på en av mina "gamla" lärare som vi fastnade å surrade med en lång stund :) *skoj skoj*


David har sökt jobb i GÄVLE nu...två styckna till å mä, Så tydligen är Gävle min ev nästa ort att bo in mig i (?) :) Haha...snart kan man alla smågator i varenda stad i Sverige :P Well well...vi får se hur det går med det jobbet. Han har sökt 1 i Sundsvall å " i Gävle...än så länge :)


Nä, nu tycker jag att lille plutt kan vakna...jag har sååå tråkigt. David kollar på innebandy på TVn *suck* Jag vill ha uppmärksamhet NU!! :P Ska gå å kräva det tror jag...

:)

Av hazzel - 26 mars 2009 10:50

Det blev juh en helt otroligt bra natt trots allt :)

Melvin vaknade inte förns 05.30 Men det lilla livet somnade om efter maten å vi fortsatte sova tilla klockan va nästan 10 :)

Jag har sovit bra i natt oxå :) Drömmde att vi alla va "hemma" å badade på "stekpannan" Undra om jag börjar få vårkännslor ? :) Det ser faktiskt riktigt fint ut ute idag oxå...så nåt ska vi nog hitta på som innebär utomhus kläder :) Nu ska jag försöka få mina pojkar att kliva upp ur sängen så vi kan äta frukost. Haha...frukost...å klockan är en timme från att käka lunch :P hmm...så kan det gå ibland :P


 <3 Frid & Kärlek <3

Av hazzel - 25 mars 2009 22:20

Bebis sover inte, men orkar heller inte vara vaken. han bökar & gnäller hela tiden :( Det började i natt nån gång, å har hållt i sig hela dagen... Han kan ligga & skratta när vi myser på golvet, men så plötsligt bara gallskriker han & sparkar vilt omkring sig. Huvva, det ser ut som världens magknip...rullar ihop sig som en liten boll. Det enda som hjälper ar att gå å skumpa runt med han. Nu ligger han i sovrummet i allafall...får se hur lång tid han nöjer sig med det...för han sover inte...

Av hazzel - 24 mars 2009 15:35

Var bort till ica & hämtade ut ett paket som kommit på posten idag. Det va från Faster (min faster alltså) ett paket till Melvin med jättefina kläder :) Måste så klart ta kort på han när han använder dom kläderna...men än så ¨länge är dom för stora :)


Men här kommer bilder på han i allafall :)

Av hazzel - 24 mars 2009 11:20

Nu på morronen, dvs vid 6 tiden, vaknade jag av att lillen pep... märkte dock att något med denna dag kändes annorlunda. Det smakade bajs i munnen!! Vem är det som smyger in å bajsar en snäll tjej som mig i munnen på nätterna? Huvva, riktigt vidrigt!


I natt har det snöat oxå, vilket är helt onödigt hör nere, eftersom det kommer att ta max 10 timmar tills snön är förvandlad till äcklilgt blassk... Vi ska i allafall passa på att ta en promenad innan detta faktum uppstår. Så hej så länge då...

Av hazzel - 23 mars 2009 21:44

Ja, då var denna dag snart slut.

Lillen är nattad å ligger u fnular i sängen...så söt <3

Denna dag blev juh inte alls som jag befarat att den skulle bli. David har juh som sagt varit på hjullastar utbildning i Linköping hela dagen, å jag trodde att jag skulle få sååå tråkigt & sakna honom oerhört...men icke :) Dagen har varit full av små skojiga händelser så det sa bara vipps å så var det kvällen... Det märks dock tydligt på Melvin när vi inte kunnat gå ut på "sova middags promenaden" han blir så bökig å gnällig då. Har hållt på å små pipit hela dagen. (får se hur länge han sover i natt nu då?) Jag ska i allafall slänga mig i duschen (undra hur lång tid det tar innan jag får bada igen?) innan jag går å kramar på min kärlek <3


Go´natt!

Av hazzel - 23 mars 2009 12:18

Jag är relativt utvilad. Melvin ligger här intill mig i sängen, å David är i Linköping. Så idag får vi roa oss själva :) Davids farmor kommer snart hit å fikar (kan bli trevligt) så en stunds tidsfördriv är bokat :)


Gaah...har trasslat med länsstyrelsen idag igen...eller inte länsstyrelsen igentligen, det är papper som ska in till dom som dom inte har fått. :( Vet inte vad mer jag kan göra åt saken? Min läkare (som ska ha skickat in läkarintyg i OKTOBER första gången, har fortfarande inte gjort det. (trots att dom hävdat att pepper skickats TRE gånger) *suck* Länsstyrelsen påstår i allafall att dom INTE fått papperen NÅN GÅNG...vem kan man lite på igentligen. Men skulle ha hämtat dom själv å sen skickat rekomenderat brev. *ide´*



Av hazzel - 23 mars 2009 00:08

Här rullar livet på som om det vore förmiddagen just nu. Melvin ligger å surrar å vickar på tårna, nöjd som aldrig förr, i vagnen. Tvättmaskinen går på för fullt, å här sitter jag. Gissa vad som skedde i natt igen..? Japp just det. Menvin sket ner sig själv å sängen...å för att höja nivån ett snäpp så sket han ner mig oxå. haha...så söt. Nu ska jag gå å ta mig lite yoghurtdricka å krypa till sängs...igen. Får hoppas att denna gång varar lite längre än den förra :P


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards