Alla inlägg den 2 januari 2009

Av hazzel - 2 januari 2009 21:08

Åh så arg han blir när vi spelar spel <3

Älsklingen min sitter nu å surar i soffan...hihihi.

Jag är alldelens för trött för att göra annat än å skratta år godingen.

Borde nog ta å slänga mig i dushen å sen lägga mig faktiskt.


Satt å kollade på kort på mig innan jag blev gravid förut btw... David sa nåt fint i stil med att :Du va juh riktigt snygg förut.

FÖRUT!!! Nu då? *morr*

Men jag vet hur han menade...haha...svårt att tänka sig att jag nånsin sett ut på nåt annat vis än jag gör nu.


well well...det var nog allt för idag.

Natti natti då...

Av hazzel - 2 januari 2009 13:56



Ja, då han man storstädat då. David hjälpte till (till en viss del) men så plötsligt bara försvann han (?) tror att han for till byn å visade upp vår andra lgh för nån som ev vill hyra den!?! Hoppas verkligen att vi blir av med den snart. *suck*


Har vikit å vikit om alla fina bebis kläder som vi fick i julklapp...(å dom som jag köpte på rean :) ) ...går annars bara omkring här hemma & myser just nu :) Tror aldrig att jag mått så bra som jag gör nu :) *mysa* Jag längtar iofs otroooligt mycke tills det lilla knytet vill komma ut, men som sagt, livet jusst nu känns jävligt bra :)


Puts å krom!!



En liten bild på bebis i v23 :)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards