Alla inlägg den 4 januari 2009

Av hazzel - 4 januari 2009 22:09

Längtar efter min Kärlek nu...

ska krypa ner i sängen  & försöka sova lite.

Det känns lixom som om tiden går fortare då.

I morron ska vi till Linköping å gå på stan :)

*längtar*

Efter det är det innebandy som gäller.

(måste juh ställa upp för älsklingen ibland oxå )

hoppas att det blir en bra dag!?!


**¤**¤** Go´natt **¤**¤**

Av hazzel - 4 januari 2009 19:33

Hmm....det var faan va tyst det blir så fort David går utanför dörren :(

All min energi bara rinnar av mig när han inte är hemma.

Förut var det precis tvert om...så länge han var hemma gjorde jag ingenting annat än att umgås med han, men när han åkt städade jag å greja som faan. Men nu vill jag inte göra nåt när jag är ensam :( Bara sitta här å höra tystnaden å känna hur mycke jag längtar efter en familj som bryter den :)


                                       <3    Frid & Kärlek   <3


Gjorde i allafall världens godaste pasta gratäng idag.

(håller på å prova mig fram med olika maträtter jag kan bjuda min vän å hennes familj på :) ) Det är en familj på 6 personer...2 vuxna allätare en sen 4 barn på 15, 12, 6 å 4 år... Varav den lille ÄLSKAR ost :). Nån ide`?


                                               *nam nam nam*

Av hazzel - 4 januari 2009 11:10

Fy faan va jag spelade GH igår :)  *moahahaha*

Spelade från 17-00, å jag hade sååå ont i ögonen när jag gick å la mig :P

 (tv´n för nära soffan tro)

Men ack så skoj det är...gjorde klar en hel karriär. *skrattar* 


Nu ska jag gå å fixa nåt å äta...c ja!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards