Alla inlägg den 22 januari 2009

Av hazzel - 22 januari 2009 09:41

Det ser ut som om någon lindat ett (eller möjligtvis flera) moln runt vår lägenhet. Det är alldeles grått å disigt. Brrr...ser inte alls skönt ut ute :(

Fortsätter det såhär hela förmiddagen vill jag INTE gå ner till mvc idag. Nej, då tar vi banne mig bilden. (detta trots att jag gääärna promenerar numera) Men frysa...nej tack!!


Har smsat med Davids mamma nu på förmiddagen. Efter att hon hört om förlossningsbesöket igår fick hon brottom brottom. Så ikväll kommer hon hit med bebis saker sa hon :) Undra vad det blir denna gång? Själv uppfattades jag nog som plötsligt otrevlig då mina pengar mystiskt nog bara tog slut på telefonen, så jag kunde inte svara på det sista :( *sorry*


Sov btw bra i natt igen :) Davids närhet gör mig juh sååå lugn innombords. Å vetskapen om att allt stod rätt till i "magen" gjorde nog sitt det med :)

Apropå magen, så kurrar den för fullt jusst nu, så det är väl bäst att gå å fixa bågot att tugga på :)


Ha det gott så länge...!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards