Alla inlägg den 19 januari 2009

Av hazzel - 19 januari 2009 23:56

Fy va Hjärtat mitt har fått stå ut med mycke från min sida idag. Humöret har verkligen varit upp å ner å upp å ner igen... :(

Kom juh hem å var på strålande humör efter dagens alla påhitt...men så bara tvär vände det. Han fick ett sms å hela min värld rasade samman. Svartsjukan kom å högg sig fast i bröstet på mig & ögonen brände (av tårar eller hat är jag inte säker på) Det är verkligen ett skit att inte ha kontroll över sina känslor längre. Känner inte alls igen mig själv :(


Nu törs jag knappt sova...drömmer så elaka drömmar. Jag bearbetar verkligen mina skumma kännslor på ett brutalt sätt. "En natt" riggade jag  el-ledningar runt X säng å grillade honom till döds. Kvar blev bara en illaluktande askhög. (minns ännu hur det luktade) "En annan natt" torterade jag XX med pincett & nöp sönder huden över hela kroppen för att gerantera att hon skulle bli så oigenkännlig så David aldrig skulle kunna ungås med henne igen.


Lust att vara min vän?? 


Nä, fy faan. Det är hur som hällst underligt hur hjärnan fungerar när man inte (medvetet) använder den...


Jag ÄR snäll ;) Bjöd faktiskt en vän på fika idag!! ;)


Nä, om man skulle ge sig på att sova lite endå? Gjorde ett tappert försök redan vid 23 tiden, meen som synes gick det (inte helt oväntat) åt helvete med dom planerna. Så som vanligt klev jag slutligen upp igen så i allafall David får sova...han ska juh endå upp till nåt viktigt i morron.


Nu är kl 00.22 jämna å fina nr :) Kansk för dom nån lycka med sig?


Skyndar mig att ge dem en chans att visa upp goda krafter.

Natti natti!!







Av hazzel - 19 januari 2009 18:42

Ja, då har man hunnit städa hemmet å gjort ordning maten då.

Nu är det bara att vänta på att det sista ska bli klart. Har en "bacon-låda" i ugnen som luktar såå gott :) (beställning av älsklingen) Så han fick snällt gå upp till affärn å handla det vi inte hade hemma :) Haha..så går det när man e kräsen å vill ha speciell mat :P



<3

**¤**¤**   Känns för övrigt mycke bättre idag :)   **¤**¤**

(mitt mående alltså)

Tusen tack alla ni som skrivit här,

mailat, ringt & smsat mig när jag varit så nere :)

**¤**¤**   Ni är värda mer än guld :)  **¤**¤**

<3

Av hazzel - 19 januari 2009 13:43


  • Skrivit IN mig på skolan.
  • Köpt kläder. (till mig)
  • Fixat tid hos frissan.
  • Fikat med Sofie.
  • Haft helt galna förvärkar.
  • Gått en lång promenad.
  • Köpt en årskalender.
  • Käkat lunch på Sahara.

Av hazzel - 19 januari 2009 07:59

Fy faan va jag hatar denna Lars på länstyrelsen. Verkligen Hatar!! Ska det vara så satans svårt att bete sig som en normal människa när nån ringer å ber om råd?? IDIOT!! Fick (vilket kanske märks) avslag på mitt körkorts tillstånd IGEN av han. Jag tror tamefaan att han har nåt personligt emot mig. Jag har faan gjort som han har velat i TRE ÅR nu å dess utom e jag höggravid, så vad tror han om mig igentligen? *spått å fräs*  Försökte i allafall lugna ner mig en smula & ringde sedan min läkares tel svarare. Hoppas att han ringer upp mig under dagen. Måste få nån klarhet i vart detta gått fel. Nu har jag förvisso inte planerat att ta körkort förns till hösten MEN det vore juh trevligt om man kunde planera inför det redan nu...men ICKE!!


Well go morron på er alla! :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards