Alla inlägg den 25 januari 2009

Av hazzel - 25 januari 2009 20:02

Kvällsbråk är juh alltid trevligt...eller hur var det nu?

Orkar inte mer jusst nu.

Dags att stänga av & bara vara.Ta ett bad utan att fundera om han komer hem eller inte.Utan att fundera över vart han är jusst nu. Blir inge klokare endå...Kommer endå inte att få veta.




Av hazzel - 25 januari 2009 16:03

Haha...jag Har helt enkelt missat att spara mitt gamla inlägg. Det från i morse alltså. :P Ojoj...vet inte om jag börjar bli gammal eller om jag av annan anledning helt enkelt är ohyggligt tankspridd jusst nu. Well well...hade väl kanske inte skrivit sådär jätte intressanta saker endå.


Har i allafall äntligen skaffat mig E-legitimation idag. *duktig*

Tanken med det var juh att jag lättare skulle kunna sköta mina ärenden hon tex försäkringskassan...men ICKE!! Det var juh en heeel djungel av information, frågor & förklaringar man skulle ta sig igenom. Så nu måste jag endå ringa dom & begöra hem vissa blanketter. *suck*


"Magen" har varit välldigt diskret och inte alls visat någta tecken på förlossnings längtan idag :( Hade dock ont ont ont i natt. men inte ont som i jag vill ut, utan mer ont som i nervös ont. :( Mår fortfarande illa...  :(


Tvättade upp massa bebiskläder å filtar förut, så nu är jag snart klar med "väskan" i allafall :) Men jag tycker inte om att det luktar sköljmedel av bebiskläderna :( Jag vill juh att det bara ska lukta bebis. Men jag hittar inte sköljmedel UTAN lukt nånstans juh :( what to do??


Hej hopp så länge...nu ska jag gå å begrava mig i en hög kuddar i soffan  :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards