Alla inlägg den 21 januari 2009

Av hazzel - 21 januari 2009 22:36

Nu puttrar te vattnet & jag är mer än redo för sängen känner jag. Vilken dag detta har barit. Rent mentalt kan denna dag mätas med ett fysiskt maraton skulle jag tro!?!? Många känslor & tankar som okontrolerbart har ångat på. För tillfället känns dock allt väldigt lugnt så nu ska vi ta oss en kopp te innan vi går å lägger oss. Jag har smugit fram några små hintar om att jag skulle vilja ha massage så vi får väl se om budskapet nått fram senare? *skrattar*


I morron ska vi på den sista föräldra grupp träffen. Får se om innehållet denna gång blir värt resan dit?


Puss & kram alla fina människor där ute. Nu är det dags för natten !

Av hazzel - 21 januari 2009 16:56

Idag har det hänt mycke...å på olika ställen i landet med.

Min vän fick en pojke vid 14 tiden idag :) *grattis grattis* Å själv har jag spenderat några timmar inne på förlossningen, dock utan att komma därifrån med nån bebis. I allafall inte idag. Men allt är som det ska. Huvudet är fixerat å arbetet har tydligen börjat, så nu är det bara att vänta som det värkar. Får se om det blir i morron eller om det blir om 2 veckor. (huva hemska tanke) Men man vet juh inte? Vet att det är dumt att hoppas på för mycke men för min del får det gärna bli nu när som hällst :) Känner mig lite för uppslukad av dagens händelser föratt riktigt kunna fokusera på att skriva nu. Men det kommer säkerligen ett par radet till senare!?!!


Ännu en gång: Grattis till lilla pojken!!

Av hazzel - 21 januari 2009 05:53

Kändes riktigt ovant när jag vaknade å upptäckte att jag juh faktiskt knappt har nåt hår kvar på huvet. haha... Nu står det verkligen åt alla håll. (det lilla som fins) har förövrigt sovit riktigt bra i natt. Så skönt att få "prata ut" men David igår kväll. Eller prata ut...få prata av mig iallafall. Vaknde förut då han skulle till jobbet & kände mig faktiskt utvilad. Vilket säkerligen är första gången sedan långt innan jul. :)


Många trevliga människor (kända & okända) har i allafall hört av sig med tankar om vattenavgång...känns otroligt skönt att så många delar med sig av erfarenheter & åsikter i ämnet. *tusen tusen tack* Ska, som tidigare skrivits, in å kolla upp det hela idag.


Drömde en förvånansvert "lugn" dröm  i natt med. Dömde att jag bodde med mina små bröder & dom älskade att leka med Min-kompis-dotter-My :) Så skönt att få vakna upp utan att stresshormonerna forsökt gnaga hål på kroppen under natten :)


Nu ska jag gå å laga mig själv ett stor kopp te :)

(vafaan heter det laga te för igentligen? Det är juh inte direkt så att teét var trasigt innan det hamnade i koppen...? Hmm...dagens gåta)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards