Alla inlägg den 14 januari 2009

Av hazzel - 14 januari 2009 15:51

Sedan förra inlägget (har jag nåt liv igentligen) har det varit stor städning på hör nivå. Nu finns inte ett spår av den gångna julen kvar. Varken i saker eller känsla... Fick upp nya gardiner, som sprider en otroligt go nytvättad doft här hemma. Fixat lite ljusgrupper både till köket & till matsalsbordet. (fin fint) så nu är det väl bara köksfönstret som jag inte riktigt är överens med :( Vette faan hur jag ska få det att se fint ut :(


En "gammal" vän var hit med sympati-spel till mig förut :) *tackar tackar*

Så vad folk än säger, så lönar det sig att gnälla & klaga ibland :) Efter att ha öst ur mig här, att jag inte hade några spel så dök han nu alltså upp med spel till mig :) :) Har bara provat det ena än så länge. Och GISSA om jag vart arg!?!? Fy faan...ska nog ge mig på det där vid ett annat tillfälle. (med andra ord då jag är ensam hemma)


Nu måste jag kila (hahaha...vagga) mig upp till affärn å köpa sallad. Har en lasagne i ugnen, å det passar sig inte att äta lasagne utan en ordentlig sallad till.


-------------------------------> *Swisch* <------------------------------

Av hazzel - 14 januari 2009 13:20

Skrev att allvarligt & djupt inlägg vid 4-5 tiden i natt/morse...men av nån anledning knasade servern till det precis då det skulle publiceras, & följden blev att allt försvann. Tur i oturen kan jag tycka. Jag var allt för upprörd & kännslosam just då för att inse att det jag skrivit inte lämpar sig för allas ögon att se. Så tack till ödet som ännu en gång rätta till de misstag jag varit påväg att göra.


David gör verkligen det han kan för att underlätta för mig jusst nu. Även om jag inte orkat, i detalj, gå in på det som inträffat, ens med han...så märker han juh att något inte är bra & försöker som sagt göra livet lättare för mig :)   * <3 Älskar <3 * jusst nu spelar han hårdrock för fulla muggar (vilket inte är hans favoritmusik direkt) & plockar å donar i köket :) :)


Nä, nu ska jag gå å borsta tänderna...fy va äcklig eftersmak det blir av att äta banan :( blää...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards