Alla inlägg den 20 januari 2009

Av hazzel - 20 januari 2009 22:13

Lustigt igentligen...hur dagarna plötsligt känns så mycke kortare sedan jag började blogga. Jag tycker inte jag gör annat än att skriva go´morron å go´natt. Men det är jag bara positiv inför. Detta innebär följdaktligen att jag i rask takt närmar mig "dagen D" då min lille parvel kommer till världen.


Har haft hormonpåslag 2000 idag igen. Grinat & bråkat på David om en det ena, en det andra. Jag hoppas verklgen att han inser att jag inte är ett elakt monster för alltid, utan att det faktiskt kommer att gå över.  (Dvs om han inte retar upp mig!!!) Idag har jag varit riktigt krävande igen. (ja, jag veeet att jag beter mig illa ibland) jag har verkligen krävt hans fulla uppmärksamhet... Men jag är inte svårare än att bara jag får en stund av hans tid så går det över & jag blir lugn igen. *lätt juh*


I morron ska jag i allafall till mvc. Ska bli skönt att äntligen få prata med nån om vad fan det är som händer med min kropp. Även om det nu inte är nån fara, så känns det bättre att i allafall tagot upp det för diskution.


Sist men inte minst vill jag ägna dagens sista rader till en av mina äldsta vänner i världen, som ligger på sjukhus  jusst nu. Hoppas att du får sova i natt & att läkaren kommer med goda nyheter i morron bitti.

Frid & Kärlek!!


Av hazzel - 20 januari 2009 17:31

Ja, såhär set det ut nu :)

Av hazzel - 20 januari 2009 13:20

Då var man nyfriserad å klar då :)

Faan så skönt det är att bara gå å "slänga med huvet" nu. Finns juh inget (verkligen INGET) som far å flyger nånstans. Kapade regält vill jag lova. Riktigt kort i nacken å så längre snett framåt lixom. Äh, svårt att förklara. Kommer in med bilder senare. *lovar* otroligt härliga färger blev det oxå :) Frågade juh David igår kväll om det fanns nåt han önskade eller absolut inte ville att jag skulle göra med håret. Raka bort det eller ha massa "galna" färger igen. Han ville att jag bara kunde vara så där fin...å det tror jag verkligen att vi lyckades med idag :) Är mörk i botten med lite ljusare "tåtar" som sticker ut här å där. (Sanna, du skulle bli så nöjd med hur det ser ut nu :P ) Det var inte så dyrt heller (En mycket viktig faktor i ett ev fortsatt hårfriserande...) 850kr. å då va jag där i tre timmar. Toppen!!


Fundering!!!!

Är det nån som vet hur det funkar med vattenavgång å så?

Kan vattnet ha gått utan att man är riktigt säker? Eller VET man det?

Måste det bli en sån där Spläsh som det blir på film? Eller kan det "sippra" ut lite långsammare?

Super nice om nån kan svara på det?!?!

Av hazzel - 20 januari 2009 08:21

VILKA är alla dessa människor som läser denna blogg?

Jag kan tänka mig vilka som döljer sig baköm 10, kanske 15 besökare...men ni andra då? Det ät iofs ganska smickrande (egot vaknade raskt till) att så många, på så kort tid, valt att följa min vardag :) (på gott å ont*


Nu sitter jag i allafall å skriver med en hand & hugger efter mackan som jag har i den andra. Vet inte om denna taktik ger särskilt bra kvalite´på varesig skrivandet eller ätandet (?) Men jag har juh brottomt :P Ska vara hos frissan kl 09.00 :) så, jaa...dags att gå!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards