Alla inlägg den 12 januari 2009

Av hazzel - 12 januari 2009 22:47

Nu har vi bara en film kvar :)'

Efter att ha hämtat lite kraft ute i naturen å köpt två påsar halstabletter, är jag nu redo att mota min käre vän soffan igen för en sista film sittningt. Ramlade på ett riktigt våffel-kap inne på coop med :) Dom sålde ut våffelmix för 5kr st :) Wee hee..jag köpte 4 paket :)

Är riktigt sigen på att göra en laddning nu, MEN jag har ingen mjölk hemma & det är på gränsen till straffbart att dricka nåt annat än mjölk till våffler.


Fuck...börjar bli trött nu :( Vill juh orka se denna film oxå...

Vi får la se hur mycke av filmen jag minns i morron bitti :P


Natti natti så länge...


Av hazzel - 12 januari 2009 14:29

Nu sitter jag här med min fiskgratäng, nöjd å snart mätt :)

Fick igång den där förbannade datorn, så nu är 2 av filmerna avverkade :)

Väntar på Prizoner of Azcaban nu :) Så blir det som jag tänkt hinnar jag lagom få ner den sista lilla fiskbiten innan det är dags för ryggläge i soffan igen. *underbara kroppsposition...i love you*  :P



Håller mina tummar för att det går bra för 

Linda idag & för Martina i morron.


*Frid & Kärlek*

Av hazzel - 12 januari 2009 11:14

Fan va ljudet av klingande glas & taltikar kan göra mig glad känner jag. Sitter här & surar över datorn, som idag bara piiiper, när det slås på... men så hör jag hur David plockar med disken där ute :) å vipps så tändes hos mig en liten livsgnista igen :) <3 Älskar <3


Har sovit relativt bra i natt...finaly!! Bara vaknat ett fåtal gånger, men efter att ha hasat mig till toaletten å tillbaka somnade jag fort igen :) *skönt* Känns som om magen har ändrat form btw... (besatt av att kolla på den?) Det har ramlat ner lixom...kan den lille vara i färd med att bege´sig mot "utgången" tro?                *hoppas & längtar*


David är hemma från jobbet idag...han har haft sån feber i natt :( Så nu sitter han & försöker sparka liv i den andra burken, så vi kan ha ett Harry Potter maraton idag. Tycker att det passar perfekt när man e sjuk :) Äta gårdagens räster efter grytan å bara ligga å se på film samt tycka en aning synd om sig själv. *lovely*


Puts & krom så länge!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards