Alla inlägg den 26 januari 2009

Av hazzel - 26 januari 2009 13:13

Du har plats TREHUNDRASJUTTIOTVÅ i kön?? What? det är inte möjligt? Hinner juh bli tvungen att ladda telefinen 2 gånger å fylla på pengar 3 gånger innan nån svarar då juh! Heeelt galet.


Har i allafall postat papperen till försäkringskassan idag...igen. Å varit till läkaren...igen. *suck* om "dom" kunde gee sig nån gång då!?!? Hade tänkt att jag skulle få ordning på det här med för'äldra penningen nu, men se det ville sig inte idag heller. Baaaah!!


 Nä nu ska jag gå å packa BB-väskan :) haha!!

Av hazzel - 26 januari 2009 08:59

Tror jag ska vandra ner till stan å käka frukost på nåt kaffe´istället för att gå omkring här å dra benen eft er mig. Har sovit riktigt pissigt inatt. (undra varför?) men jag känner mig inte trött idag...bara jävligt less. Less på att inte själv kunna styra vad som händer & sker lixom. Har i allafall hafft kontakt med lönekontoret igen här nu på morronen. det ska väll vara faan oxå om dom här papperen jag ska skicka in idag inte räcker till...? Måste bara komma ihåg att kika in till min läkare med papperen som han ska skicka till länstyrelsen oxå... Många papper blir det. Å den där jävla E-legitimationen hjälpte juh föga mycke!?!? Måste juh  i allafall ringa till försäkringskassan å krångla. Äh...


Magstatusen då...nä, där har det inte hänt mycke :(

Tycker magen blir mindre å mindre :( Vet inte varför?

Ikväll ska i allafall en kvinna från försäkringsbolaget komma hit å reda ut alla våra försäkringar & hjälpa oss med vad vi igentligen behöver. Tycker att det är skänt att få styra med sånt på hemmaplan :) *tack för det* Undra om det är via försäkringsbolaget man bestämmer att vi ska ärva varandra om nåt *peppar peppar, vill inte* hemsk skulle hända? Eller om man måste göra det vis en jurist eller liknande? Man har faan inte många rättigheter som efterlevande till enbart en sambo. Det borte vara tvång på att gifta sig när man har barn!!!! Så man har nån form av garanti! *mycke att fundera på nu känner jag...* Men magen kurrar & kaffelukten har snart spridit sig hela vägen upp hit, så nu är det dags att gå...


<3 Frid & Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards