Alla inlägg den 11 januari 2009

Av hazzel - 11 januari 2009 21:36

Nähäpp...ingen Harry Potter ikväll inte :(

Den andra datorn släcker ner sig till blåskärm & startar om hela tiden. *suck* Jag som va så sugen på att kolla på film innan det är dags för sängen. Så istället blir det nog ett hett bad å lite "bry sig om sig själv" pysslande innan sängen bäddas upp.


Åh, nu har bebis hicka igen. Stackarn...h-n har hicka varje dag nu för tiden. Ibland bara en gång...men som idag har det nog varit upp emot fem gånger i allafall. Hehe..jag brukar massera lite på magen där hickningarna är som värst (på bebis rygg) å då släpper det nästan alltid.


Jag längtar såå tills jag får se dig

& får hålla dig i min famn!

Av hazzel - 11 januari 2009 18:18

Har jusst nu ca 6 portioner gryta kvar efter middagen.

Tyckte inte att jag gjorde så mycke...lite kött, lök, broccoli, svamp mm mm... Blev, hur som hällst, lite piggare av att stå å laga mat :)

Tog även en promenad förut. En relativt kort, men dock en promenad ute i luften :) David snörvlar å snorar...hoppas verkligen att jag inte blir så dålig som han är. (EGO) Men det verkar som om vi fått ta hälften var av denna flunsa. Jag fick värken i kroppen å han fick hostandet.


Håller på å laddar hem Harry Potter nu..blev inspirerad till att se dom övriga igår då dom visade De vises sten på tv :) hoppas att dom e "hemma" snart, så jag kan ägna mig åt det jag numera gillar bäst: att slöa på soffan ;)


                                              <3   Frid & kärlek!!   <3

Av hazzel - 11 januari 2009 14:12

Skulle vilja ha någon som städar åt mig en gång i veckan.

En vän till mig jobbar i Sthlm med jusst det (åker hem till folk å städar) & för det betalar dom ca 300kr per gång, vilket jag absolut skulle kunna tänka mig att betala. Du kanske anar att jag jusst nu sitter i lite utav ett dilemma... stökigt VS lat (& sjuk...får inte glömma att jag e sjuk) Min kropp har absolut ingen ork till att städa, tyverr har heller inte mina ögon nån ork att se detta kaos :( What to do...what to dooo?


Såhär önskar jag att det såg ut...ALLTID!!

Av hazzel - 11 januari 2009 11:23

Nu är det i allafall inte så många söndagar kvar innan "vi två" blir tre :)

Tur i oturen att jag blev sjuk nu, så jag förhoppningsvis får vara frisk när bebis har kommit!? Fy faan...jag har ont i kroppen å mår illa. *väcker otäcka graviditets minnen* vill aldrig må illa igen NÅGONSIN. Meeen, det kommer jag juh göra :P I allafall om det ska bli nå syskon :)


Drömmde att vi åkte tåg i natt. David jag å "liten". Åkte fram å tillbaka mellan V-vik å S-vall var annan helg...kanske kommer det bli så? Det är i allafall ett stort störningsmoment för mig i denna annars underbara period...att inte VETA 100% att/när jag kommer att kunna ha MIN mamma i närheten...   :´(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards