Alla inlägg den 24 januari 2009

Av hazzel - 24 januari 2009 23:35

Åter på plats i hemmets trygga vrå efter en riktigt trevlig kväll hos Davids moster :) Blev bjudna på kyckling gryta & rotfrukts blandning :) *mumms mumms* Var även så skarptänkta så vi tog med oss kameran denna gång, så här kommer en bild på ett av de mysigaste sovrum jag nånsin sett :)


Mer än detta orkar jag inte ikväll. Dags att nana kudden!

Av hazzel - 24 januari 2009 14:37

Lite pannkakor & ett stycke "lånad" bebis senare känns livet återigen inte allt för oigenomförbart. Å ikväll är vi bjudna på käk hemma hos Davids moster...det kan juh bli trevligt?! Ska låna hennes cross trainer oxå. Det är juh så satans halt ute hela tiden så jag törs knappt ta en promenad rund kvarteret...då kan det vara skönt att kunna röra sig fast man e innomhus!?!?  Jusst nu är kärleken min å spelar innebandy. (förvånande?) Men denna gång har han i allafall med sig mobilen:)


Nä, fy va jag är trött :( Ska gå å stoppa in en ny laddnig i tvättmaskinen å sen gå å vila en stund tror jag. *lat* Behöver juh i allafall inte förbereda för nå mat idag :) Känns otroligt skönt en grå dag som denna :)

Av hazzel - 24 januari 2009 10:00


Är vaken, men vet inte vad kag ska skriva riktigt?

Jag har inte hunnit skaffa mig nåt grepp om hur denna dag känns ännu. David är på strålande humör & jag är lite hungrig nu, så efter fikat kanske jag "vet mer"!?!?


En vän ska ev komma på besäk idag :) Hon å hennes lilla 6 månaders pojke :) <3 såå go :) Så det ska väll i allafall kunna hålla mitt humör uppe?


Well well...som jag skrev ...fortsättning följer senare...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards