Alla inlägg den 13 januari 2009

Av hazzel - 13 januari 2009 23:00

Är inte alls på humör idag.

Har så mycke i tankarna som jag inte vet vart jag ska göra av .

Är definitivt i behov av att "skriva av mig" all ångest,

men att göra det offentligt...? nja.

Så jag stannar nog där för idag

& återkommer i morron med nya ord & nya tankar.


*Frid & Kärlek*

(det behövs i dessa tider)

Av hazzel - 13 januari 2009 11:02

Nu ska jag instellera min nya Heroes, som jag köpt på Tradera. (världens bästa köp å sälj sida har jag märkt :) ) Har höga förhoppningar om detta spel...så om jag inte skrivit på en dag eller två, kontakta mig gärna & säg till mig att stänga av datorn ett par timmar :P


Nä, skämt å sido...jag är så sur över att vi inte har fler spel till 360t... å nåt måste jag juh pyssla med...visst? :) Blev så arg sist jag spelade GH så jag nästan grät... Å det där Kung fu Panda som man fick med, ja, det är redan klarat... sen, visst, vi fick juh det där lego spelet oxå...men jag orkar inte angagera mig i ett till fånigt spel som tar slut så fort man fått lite kläm på det. (...som med panda spelet) nä...Heroes..nu kör vi :) :) :)


<<<<<btw...nån som vet vart man kan köpa "plankor">>>>>

 <<<<<såna som man har när man gör plankstek?>>>>>


Tjingeling!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards