Alla inlägg den 29 januari 2009

Av hazzel - 29 januari 2009 20:00

Hmm...insåg precis, att efter att ha ätit en riktigt nyttig middag idag, bestående av kyckling å massa olika sorters sallader å iteliensk dressing, så smällde jag nyss i mig en stoor chokladboll a´la 3000kalorier :P *ops*


Har i allafall inte mycke att uppdatera angående denna dag. Har varit sååå trött.  Äta, sova å äte lite till...så har dagen sett ut. Tack å lov att jag ens orkat mig upp för att jusst äta.


Nä, om man skulle släpa sina tunga steg bort mot duchen, å sen övertala David att han ska hjälpa mig med Tens plattorna...så är det nästan dags för sängen sedan :) Perfekt :)


Frid & Kärlek till alla fina människor där ute :)

Av hazzel - 29 januari 2009 10:46

Blev så sent igår, så jag orkade bara inte sätta mig vid datorn. (helleluja)

Följde med David upp till Norrköping när han byggde på gaddningen på armen. Alltid lika trevligt att följa med dit...super nice atmosfär där inne. å så han jag juh snacka lite upplägg inför påbyggnaden på min med :) Förutom att jag har lite svårt att sitta stilla, så gick tiden relativt fort på Lucky 7 igår. Blev en sittning på 4timmar (ungefär) men det är en tim resväg hem oxå sen...å så var det innebandy fram till kl22 s, jaa...rätt så trött när man kom hem.


Idag har jag inget stort planerat...blir väl att ta ett varv här hemma å röja lite. Imorron kommer svärmor hit å ska hjälpa David att sätta ihop alla nya möbler. Själv får jag väll serva dom med fika & får äran att torka rent å städa när dom e klara :P Men det är det såå värt :) skönt att få ordning på "lilla rummet" äntligen :)


Nä fy faan...sitter å käkar Ahlgrens bilar...å jag har inte ens ätit frukost ännu...haha...känns lite bakvänt. Dags att börja om från början. In i sovrummet å bädda rent i sängen...sen frukost å SEN kanske jag sklriver lite till...


Haj hopp!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards