Alla inlägg den 17 januari 2009

Av hazzel - 17 januari 2009 23:00

Jag har verkligen passerat perioden i mitt liv då jag trivdes med ensamheten. Jag fullständigt hatar att vara ensam :( Jag blir stressad, tänker för mycke & blir allmänt destruktiv.


Saknar Kaxi oxå...

Faan!

<3

Av hazzel - 17 januari 2009 20:19

Fy va min lilla krabat har hicka offta :(

Nu är det full fart där inne igen.

<3<3<3




Galet igentligen hur jag nu lyckats fylla en hel dag med absolut NOLL innehåll. Jag har inte gjort nånting på hela dagen. Ätit mat som jag bara stoppat i micron (räster) å sen pratat i telefon å suttit vid datorn.

HELA DAGEN!!

Av hazzel - 17 januari 2009 15:00

Jusst nu hatar jag king.com!!

Jag hade sånt jävla flyt å så "tappade jag kontakten med servern" *skrik*

Nu tänker jag inte spela mer där på hela dagen...eller på en lååång lång stund i allafall. Hoppas att dom lider utav min frånvaro :P


Av hazzel - 17 januari 2009 12:13

Ja, då har man dagen för sig själv då...Vet inte riktigt vad jag ska fylla den med ännu känner jag. David trog till byn, å kommer nog vara där tills i natt nån gång. (fest) Hade mina tankar på att bjuda hem nån trevlig människa men så plötsligt rann bara orken ur mig :( De vanliga alternativen, så som städa, byta gardinger & dyligt faller mig inte alls i smaken idag. Nä, det jag skulle behöva, det är att ta en dusch å pallra míg ner till stan å göra av med lite (?) pengar. Det skulle minnsan göra susen :) Å ta en fika på Morella eller varför inte Tant grön :)


Bli inte förvånade om jag återkommer om nån timme med nyheterna att jag gjort: precis ingenting. :P

Av hazzel - 17 januari 2009 09:38

Har underligt nog sovit riktigt bra i natt...trots mina hjärnspöken. Vaknade vid 9 å kände mig riktigt nöjd :) Satte mig genast på sängkanten å kände efter... Känns det inte som om bebis vill ut idag? Gör det inte liiite ont i allafall? Men nej. *suck* Så det är väl bara att förtsätta vänta :P


Ska göta ett attack-hopp på min sovande sambo nu tänkte jag. HAN måste juh se till att det finns frukost hemma ;)



*fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards