Alla inlägg den 30 januari 2009

Av hazzel - 30 januari 2009 22:36

Har juh fått en fin utmärkelse av Sara...

men what a fuck...

jag är juh endera på tok för trött

 eller för dum för att fatta.

*skrattar*

jag vill juh ha den där bilden som DU har...

hur får jag den?

Ge mig!!!


Av hazzel - 30 januari 2009 22:22

Ja, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Sorry!!!Men det har varit lite mycke här hemma.


Idag har inte varit nå annorlunda. Upp å ner å upp igen. *suck*  Mycke bra har dock oxå hänt så missförstå mig inte. "lilla rummet" (eller barn rummet) börjar nu ta form :) David har skruvat ihop skänken å spjälsängen å fixat å donat idag :) Blev riktigt bra. Har dock kvar min dator här inne ett tag till...i allafall tills vi endera köper en bärbar eller tills vi köper fotöljerna som vi ska ha här inne. Får se vilket som sker först. det sätter dock lite press på mig att skaffa en ny dator. *stressa stressa*


Nu ska jag gå å dricka en kopp te å försöka varva ner lite...

Det känns i allafall som om jag äntligen ska få en bra natt,

utan huvudbry å bekymmer...


   <3   Kram   <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards