Alla inlägg den 9 januari 2009

Av hazzel - 9 januari 2009 20:09

Har varit på stan å gått en runda med min söta vän idag.

Va på sahara å käkade varm macka. *mummsigt*

Så skönt att komma utanför dessa väggar ett tag.

Men sammtidigt skönt att vara hemma igen nu :)

Tror inte att jag tänker göra nånting vettigt mer detta dygn...

Bara ligga på soffan å slappa.

David är på innebandy fram till 23 tiden nån gång så jag har full kontroll över vad som ska ses på tv´n. (har iofs alltig full kontroll ;)  )



Av hazzel - 9 januari 2009 11:56

Både jag & David har sovit som små grisar idag :)

Han försov sig till jobbet & jag har nyss orkat pallra mig upp.

Känner mig öm å klen i kroppen idag :( Hoppas att jag inte håller på å åka på nån förkylning. Hade tänkt torka golven på FÖRMIDDAGEN idag å sen bara ta det lugnt på em, men nu verkar det visst som om allt blev knas. Ska iväg å träffa Sofie ikväll i allafall :) Det ska bli skoj :) Så länge sedan jag träffade henne nu. Ojojoj...min ohyggligt blonda å söta vän kommer att skälla på mig, så som jag ser ut nu. Ingen som hällst stilkänsla :P Men what a fuck...så kan jag väll få vara ett tag!?! Jag är juh faktiskt gravid :P haha...


Puss puss!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards